Avatar billede evilkneivel999 Nybegynder
06. marts 2009 - 15:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dele printer på x64 Vista til brug på 32bit XP

Hej

Jeg kører Vista x64, og vil gerne dele min printer (Brother HL-1430) med kærestens PC, der kører god gammeldaws 32bit XP.

Jeg har delt min printer, no problem, og jeg kan se den fra XP-computeren, men jeg kan ikke få driveren til at spille.

Jeg har hentet den XP driver fra Brother, som passer til XP, men under installation af printeren påstår XP, at driver og printer ikke passer sammen. Det er jeg 100% sikker på de gør, og jeg tror det har noget at gøre med, at printeren er del fra en 64bit Vista.

Har jeg ret i det - og hvordan kommer jeg ud over det?

Nødløsningen er at koble printeren til hendes og så dele den derfra, men det vil jeg helst undgå.
Avatar billede justrace Novice
06. marts 2009 - 17:10 #1
Kan du ikke sætte printeren til hendes maskine, installere driver og software, og derefter sætte den tilbage til din maskine. Derefter installer ny printer på hendes, vælg netværksprinter osv..
Avatar billede evilkneivel999 Nybegynder
17. marts 2009 - 18:57 #2
Det virkede desværre ikke. Jeg endte med at flytte printeren fysisk til hendes maskine og dele den derfra istedet.
Avatar billede justrace Novice
17. marts 2009 - 20:36 #3
Under egenskaber, deling af printere, er der mulighed for at installere yderligere printerdrivere.
Avatar billede evilkneivel999 Nybegynder
17. marts 2009 - 21:14 #4
Det prøvede jeg også, men jeg kunne ikek tilføje de drivere jeg downloadede fra Brother. :(