Avatar billede therose Nybegynder
06. marts 2009 - 14:49 Der er 2 kommentarer

computer langsom

Har et lille problem med min computer. Når den har kørt et stykke tid tager den enorm lang tid om at åbne forskellige hjemmesider eller lukke ned når den skal det. Jeg har lige opdateret fra 1 GB til 3 GB ram. Hvad kan problemet skyldes...

PS skal lige nævnes at hvis jeg genstarter den, er den hurtig nok, indtil den igen har kørt et stykke tid.

jeg køre med windows vista.
Avatar billede Gkatsos Nybegynder
06. marts 2009 - 15:11 #1
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. marts 2009 - 15:19 #2
gkatsos det tror jeg altså ikke hjælper så meget :)

therose du har bare fået gæster og de går der og hygger sig :) med det mener jeg at du skulle tage og rense din computer bare en gang i mellem for unødvendig svavs, fjerne toolbars dem har du nok en del af vil jeg gætte på og det sidste er at holde på til hjemmesider som ikke indeholder snavs