Avatar billede Kimhkristensen Nybegynder
05. marts 2009 - 20:53 Der er 1 kommentar

Router til mobilt bredbånd

Hej derude, jeg mangler en router til mobiltbredbånd. Jeg er kunde ved Oister og har et usb modem men vi er flere i huset der gerne ville være på nettet samtidigt. Jeg syntes de priser jeg kan finde dem til er lige i overkanten. Er der et godt sted hvor jeg kan finde en. Mvh.
Kim
Avatar billede aners Nybegynder
15. marts 2009 - 12:22 #1
Det er jo ret svært at give dig et bud på et produkt, når du ikke definerer "lige i overkanten".