Avatar billede lurup Ekspert
04. marts 2009 - 17:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

lave en pdf serie Brother DCP-7030

Jeg vil gerne scanne 4 sider ind til en pdf fil, jeg kan nem lave 3 filer men har brug for en hvor de alle 3 er på.

JEg har en Brother DCP-7030 3-i-1 med tilhørende software.

Ud over det har jeg også PDF-creator.
Avatar billede falster Ekspert
04. marts 2009 - 22:28 #1
Hent PDFTK Builder her - et stykke nede på siden - Full installation (includes PDFTK ver 1.41)

http://angusj.com/pdftkb/#pdftkbuilder

Med den kan du ganske gratis lave mange manipulationer med pdf-filer.

Også samle ("Collate") flere filer til én.
Avatar billede lurup Ekspert
04. marts 2009 - 22:47 #2
Jeg har set nogle der kunne scanne ind fra der scanner og derefter var der fx 3 sider i en fil...syntes det andet er lidt bøvlet
Avatar billede falster Ekspert
05. marts 2009 - 11:47 #3
Jep. Den scanner (HP) jeg havde engang kunne også scanne til separate filer eller en samlet fil - alt efter hvad man valgte.