Avatar billede SIPAadvisors Nybegynder
04. marts 2009 - 14:10 Der er 5 kommentarer

programmoer til at hjaelpe med vores Access program - hjemmefra

Vores CRM/kundeprogram som er baseret paa Access skal tilpasses/tilrettes.

Vi soeger derfor nogen som kan hjaelpe os hjemmefra med disse opdateringer etc.
Avatar billede supertekst Ekspert
04. marts 2009 - 14:21 #1
Måske kunne der oplyses lidt flere detaljer?
Avatar billede SIPAadvisors Nybegynder
04. marts 2009 - 14:39 #2
Vores programmoer er ikke hos os laengere, og derfor er jeg lidt paa spanden.

Vi har et system som lige nu holder styr paa kundekontakt fra hver enkel ansat (vi er 12). Heri kan vi foelge om vi har ringet kunden op flere gange, hvad vi har talt med dem om etc etc. Uden for meget kendskab gaar jeg ud fra, at programmet er relativt enkelt, men da jeg ikke fatter en brik af programmering, soeger jeg nu hjaelp til at tilpasse systemet vores behov. Det hele koerer stor set, men jeg har nogle aendringer at tilfoere saasom at bytte rundt paa felter, oprette enkelte funktioner saasom at sende et kundeemne fra een bruger til en anden etc etc.

Som du sikkert ser, er jeg ganske groen til detteher, men besvarer gerne paa spoergsmaal hvis du har flere. Alternativt kan vi tales ved paa telefonen?

Med venlig hilsen

Martin Almdal
Avatar billede supertekst Ekspert
04. marts 2009 - 14:45 #3
Kan kontaktes direkte: pb (a) supertekst-it DOT dk
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2009 - 21:29 #4
Hvis du ikke allerede har fået supertekst til at klare opgaven, så vil jeg da gerne høre mere.
Du kan fange mig på osj@device.dk
Avatar billede supertekst Ekspert
06. marts 2009 - 21:35 #5
Der har ikke været kontakt - men emnet "kører" også i en anden tråd.

Derfor burde denne jo lukkes......