Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 11:21 Der er 32 kommentarer og
2 løsninger

cd key

hejsa.

skal bage lige høre om man kan bruge det samme cd key nogen af miine venner siger af man godt kan alså cd key til spile det er da noget med ip at gøre at jeg tror man ikke kan bruge det til en anden computer er det ikke rigtig???

tak på forhånd.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. marts 2009 - 11:24 #1
Og jeg kunne godt tænke mig at vide om de her fælge passer til min bil.
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 11:26 #2
hvad mener du med bil??
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. marts 2009 - 11:35 #3
Prøv at læs dit spørgsmål. Det giver ingen mening.

Eks. Passer en processor i en anden computer?

Der skal ligesom lidt mere kød på. Man kan ikke generalisere på den måde du gør. Det er forskelligt fra applikation til applikation.
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 11:41 #4
ok sry men jeg kan nok til at tage den forkert men ved du om man kan bruger det samme cd key til en anden computer??
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. marts 2009 - 11:43 #5
Det kan man vel sagtens ikke godt.
Avatar billede hearnz Nybegynder
03. marts 2009 - 11:58 #6
haha alt for sjovt at læse med her :D

men giver michael ret, du skriver en masse, men det giver ingen mening.
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 12:16 #7
ok det vil så sige at man godt kan bruge cd key til ander computer hvis man har spillet på en anden computer igen det skriver mine computer at cd key er brugt?????
Avatar billede hearnz Nybegynder
03. marts 2009 - 12:21 #8
huh? er det skjult kamera det her? :P
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 12:25 #9
øhh nej kan du ikke svare eller hvad det er ikke chat program
Avatar billede dmcn Praktikant
03. marts 2009 - 12:59 #10
Hvis din computer skriver, at din cd-key er brugt, er der sgu en god sandsynlighed for, at du ikke kan. Køb to versioner af spillet, hvis du vil spille det to steder.
Avatar billede superanden Nybegynder
03. marts 2009 - 13:12 #11
Altså det kommer jo an på hvilket program det er (skriv).

Men der er jo 2 ting som du skal tænke på.

1) Vil du spille på de 2 computere samtidigt. (Her er en ting hvad der er muligt en anden ting er hvad der er tilladt lovligt mht. licensen)

2) Har du brugt et spil på en gammel computer og så fået en ny computer du vil spille på, og kun spille på denne. Så burde det være muligt at flytte din cd-kode over. Får du problemer med at få programmet aktiveret må du skrive til producenten at du har skiftet computer og den ikke vil acceptere det.

Ps. Det har ikke noget med IP at gøre da din nye computer sagtens kan få den samme ip som din gamle computer.
Avatar billede hearnz Nybegynder
03. marts 2009 - 14:09 #12
måske lidt info om hvilket spil vi snakker om her og hvad i vil kunne???

Hvis i vil spille wow eller cs eller andre online spil kan i kun være 1 spiller på af gangen på 1 cd key.

hvis det er offline kan i bare give den gas og bruge samme key så mange gange i vil.

det er svært at hjælpe når man ikke får at vide præcist hvad i vil.
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 15:17 #13
alså jeg vil have det på 2 computer på samme tid og det er alle spil nu tager vi counter stike eller diablo 2 eller sådan noget og så skriver den cd key er brugt???
Avatar billede dmcn Praktikant
03. marts 2009 - 15:23 #14
Ja - fordi spillet må bruges på én computer af gangen, jf. licensen. Køb flere eksemplarer, hvis I skal spille flere sammen.
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 15:28 #15
ja men de siger at man godt kan bruge det cd key på ander computer hvad skal jeg tro???
Avatar billede dmcn Praktikant
03. marts 2009 - 15:30 #16
Hvem siger det, og hvor siger de det?
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. marts 2009 - 15:31 #17
"ja men de siger at man godt kan bruge det cd key på ander computer hvad skal jeg tro??? "

Svar:

"Ja - fordi spillet må bruges på én computer af gangen, jf. licensen. Køb flere eksemplarer, hvis I skal spille flere sammen.
"
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 16:00 #18
nåå ja det kan det ikke så
Avatar billede hearnz Nybegynder
03. marts 2009 - 16:04 #19
100 kr på der ikke er nogen der får point for den her..
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 16:10 #20
øhh jo, ja hivs man sletter spillet og ligger det over på en anden computer så kan man jo godt men man kan da ikke have det på 2 eller 3 computer på samme tid kan man?????
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2009 - 16:18 #21
Hvis det er et steam spil kan du ikke, for et steam spils cd key tilknytter sig til den steam bruger spillet er registreret i.
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 16:22 #22
øhh ja det jeg mener men er det dig wikzo der skal have point find lige ud af det
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2009 - 16:29 #23
jeg har ikke nogen problemer som jeg ikke selv kan løse, så jeg har ikke meget brug for dem hvis det er det du hentyder til, men hvis du selv har en masse proplemer skulle ham der har oprettet det her nok give dig dem?
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2009 - 16:30 #24
fuck det ER jo dig der har oprettet det ;D
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2009 - 16:31 #25
genialt
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 16:32 #26
det er mig der er opratter at den her men i har jo hjælpet lige meget så smid lige så jeg kan give dem alle hvis det er ok
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2009 - 16:32 #27
nå men hvis du kunne bruge mit svar tager jeg gerne imod de point hvis ikke må du forklare mig dit spørgsmål bedre
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2009 - 16:35 #28
ved ikke hvordan man smidder point? er helt ny på siden fordi jeg skulle bruge hjælp til noget XP men det er klaret
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 16:52 #29
DU SKRIVER BAGE ET SVAR ALSÅ NÅR DU OPRATTER ? SÅ STÅR DER KOMMENTAR OG SVAR OG LAV DEN I SVAR SÅ SKULLE DEN VÆRE DER
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 17:36 #30
LUKKET
Avatar billede superanden Nybegynder
03. marts 2009 - 17:52 #31
Så mangler vi jo bare de 100kr

"100 kr på der ikke er nogen der får point for den her.. "

:-)
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 18:11 #32
luk jo de har fådet du skal bage ikke sige en skid jeg har lukket den her noob
Avatar billede hearnz Nybegynder
03. marts 2009 - 18:27 #33
Er der ikke en admin der er sød at banne ham malthelol?
Har da sjældent set så flabede, dårligt forklarede og iøvrigt fuldstændigt latterlige kommentarer.
Avatar billede malthelol Nybegynder
03. marts 2009 - 20:56 #34
sry men du sidder jo kun og skriver at du er 100 kr på alt og sådan noget så syndes ikke du har noget at klage over og for siste gang man skal have loget godt at sige og svare på det ellers skal du ikke skrive på mit svar det er lidt træls :( det er helt ok at du at du hjælper men du skal ikke skrive noget andet ind det vi snakker om.