Avatar billede codeadmin Nybegynder
02. marts 2009 - 20:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Transport design

Hej.

Er ny herinde så hvis det er formeget forlangt så sig til så må finde en anden løsning.

Jeg står og skal bruge et design, til min transport virksomhed. Det skal holdes i lyse farver. Bilerne er hvide så tænkte at det burde være i den dur også.

http://billeder03.bilinfo.dk/billeder300/727100458.jpg hvis bilen kunne indgå i toppen som en slags logo ville det være kanon.

Ellers er jeg åben for bud og kan evt selv slice det op hvis det er en hjælp.
Avatar billede codeadmin Nybegynder
02. marts 2009 - 20:53 #1
og skal lige huske at sige jeg har søgt efter nogle templates som kunne være aktuelle men de var en ringe udvalg som ikke helt ramte min smag
Avatar billede letitbeknown_dk Nybegynder
02. marts 2009 - 22:54 #2
Hey Codeadmin!

Jeg vil hurtigt kunne lave dig et design til din transport virksomhed. Og bilen på billedet kan jeg nemt få til, at indgå i designet. Hvis du sender mig en mail på mail@letitbeknown.dk og fortæller mig nærmere om opgaven og hvad dit transport firma hedder, så burde vi nemt kunne finde ud af noget.

Jeg ser frem til, at høre fra dig!

Grafiske hilsner
Kristian Bendsen
Letitbeknown.dk
Avatar billede hoeks Nybegynder
03. marts 2009 - 12:34 #3
rasmus[at]hoeks.dk send mig en mail. Kan sagtens løse opgaven for dig til en fornuftig pris.
Avatar billede np3designdk Nybegynder
03. marts 2009 - 18:06 #4
Hejsa

Jeg vil meget gerne hører mere om denne opgave.
Du er meget velkommen til at sende mig en mail på: nils@np3design.dk

Jeg kan udfører denne opgave i løbet af 2-3 dage.
Jeg skal dog først have noget mere info.

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com
Avatar billede codeadmin Nybegynder
03. marts 2009 - 19:08 #5
Tak for de fine svar.

Men havde et håb/forventning om at det var gratis? Bør ikke tage lang tid at lave.
Avatar billede Slater Ekspert
03. marts 2009 - 21:46 #6
Du får ikke noget godt gratis. Ingen designer med de mindste evner vil gøre det uden betaling - det er den slags de får penge for til dagligt, hvorfor skulle de så gøre pro-bono det for en komplet fremmed på nettet?

Om templates falder i din smag eller ej, vil du helt sikkert kunne finde noget bedre der, end hvad en designer vil gide lave for dig gratis.
Avatar billede codeadmin Nybegynder
06. marts 2009 - 20:12 #7
Er jo godt klar over at intet rigtig er gratis i denne verden mmere, men forummet her er jo ikke et søge arbejd forum.
Men men hvis det ikke er gratis hva vil det så koste uden det er det vilde? Hva koster det?
Avatar billede letitbeknown_dk Nybegynder
07. marts 2009 - 16:09 #8
Går an på hvad konkret du mener med design - er det et logo du skal brug, eller er det noget grafik til at dække siderne af dine vogne?

Grafiske hilsner
Kristian Bendsen
Letitbeknown.dk
Avatar billede codeadmin Nybegynder
12. marts 2009 - 19:57 #9
nu har jeg fået taget et billed af vognpakken.

Ville det kunne lade sig gøre en vil lave et logo hvor dette billed indgår:

http://euekspres.dk/biler.jpg

og der skal stå EUEKSPRES med skrifttypen som hedder (Algerian)?

er det noget jeg ville kunne få for point?
Avatar billede codeadmin Nybegynder
12. marts 2009 - 20:03 #10
størrelsen skal være 800x134.
Avatar billede codeadmin Nybegynder
15. marts 2009 - 18:56 #11
lukker
Avatar billede loevstroem Nybegynder
26. marts 2009 - 20:23 #12
Hej Codeadmin.

Har du fået løst dit problem? Hvis ikke så smid mig endelig en mail på kristian@loevstroem.dk