Avatar billede bukse Nybegynder
02. marts 2009 - 18:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskrive oplysninger

I Outlook kan man jo bede om at få kvittering på om mailen henholdsvis er modtaget og læst.
Hvis jeg so ex. har sendt til 100 personer, hvorda får jeg så udskrevet hvem der har modtaget henholdsvis læst
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. marts 2009 - 21:52 #1
Når du afsender en mail, hvor du forlanger kvitteringer for modtagelse og læsning, får du en ekstra fane på den afsendte mail, hvor du kan se modtagelse og læsning. Der kommer ganske vist en mail med besked om henhv. modtagelse og læsning, men det eneste sted du har et samlet overblik, er på den ekstra fane.
Om den så kan udskrives ved jeg ikke. Har aldrig prøvet.
Forsøg det, og lad os høre resultatet.
/ptj_11
Avatar billede bukse Nybegynder
04. marts 2009 - 14:27 #2
lukker her
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. marts 2009 - 16:34 #3
Mærkelig slutning!!

/ptj_11