01. marts 2009 - 15:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Får ingen mails

Hejsa

Jeg har efter indførelsen af det nye design ikke modtaget e-mails når spørgsmål oprettes i de kategorier jeg abonnerer på

Why?

Flemming
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
02. marts 2009 - 15:38 #1
Har du prøvet at afmelde og tilmelde dig kategorierne?
02. marts 2009 - 16:14 #2
Hej Lars

Ja, dem har jeg ikke ændret på i flere år, og de kan også ses som abonnement

En gammel rotte
Flemming
Avatar billede justrace Novice
02. marts 2009 - 20:54 #3
... det er så nr. 2 i dag der ikke kan læse lars' kragetæer.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
02. marts 2009 - 20:57 #4
Jeg er vant til det. Har lige fået en mail fra en bruger som undrer sig over at vi ikke svarer på noreply@... mailen. Af og til går det lidt stærkt :-)

@Flemming: Prøv at afmelde og tilmelde en af kategorierne du abbonere på. Og du har self. tjekket at din mail er valid?
02. marts 2009 - 21:21 #5
Jeg afmelder og tilmelder igen...
Jeg får da emails på denne tråd, så min e-mail står rigitgt (ikke ændret i 4 år)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
02. marts 2009 - 21:26 #6
Ok beklager besværet. Kan ikke lige gennemskue hvad det skyldes.
02. marts 2009 - 21:31 #7
Smid et svar - jeg har har fået afmeldt og tilmeldt igen - nu er første mail kommet på et ny oprettet spørgsmål i en af kategorierne.

Må være gået noget galt ved overgangen til det nye layout..
Avatar billede justrace Novice
02. marts 2009 - 21:33 #8
>lars_pcworld: ... det er s'gu da osse for dårligt i ikke reagerer på den mail-adresse. *GG*

Men omvendt, så modtager jeg et ellers udmærket nyhedsbrev fra et ellers udmærket dansk magasin (navnet indgår i dit brugernavn :) ), på en ikke-eksisterende mail-adresse. Jeg kan ikke afmelde det, for bekræftelses-mailen kan jo ikke sendes til en ikke-eksisterende mail-adresse. :)

Spørg mig ikke hvordan...
08. marts 2013 - 12:32 #9
luk