Avatar billede mjl Nybegynder
27. februar 2009 - 21:20 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Outlook åbner i stedet for Outlook Express

Hej der ...

Når jeg klikker på et mail link på en hjemmeside, så åbner Outlook  i stedet for Outlook Express ...

Hvordan, får jeg igen OE til at åbne på hjemmesider ??

hilsen Conrad
Avatar billede nemlig Professor
27. februar 2009 - 21:32 #1
Hvis du anvender Internet Explorer skal du under Værktøjer vælge Indstilinger og derefter fanen programmer. Så kan du vælge dit foretrukne emailprogram.
Avatar billede haverslev Novice
27. februar 2009 - 22:44 #2
Er Outlook Express sat som standard mail program?

Start Outlook Express, klik på Funktioner, klik på Instillinger
Faneblad Generelt, tryk på knappen "Benyt som standard"
Avatar billede mjl Nybegynder
27. februar 2009 - 23:29 #3
nemlig - det var nemlig løsningen ! :o)

1000 tak - svar venligst !

Conrad
Avatar billede haverslev Novice
28. februar 2009 - 11:39 #4
Mig? og selv tak :-)
Avatar billede mjl Nybegynder
28. februar 2009 - 13:20 #5
arhhh ... nemlig var vidst først, ikk?
Avatar billede haverslev Novice
28. februar 2009 - 13:32 #6
Jo jo, havde dog ikke helt "gennemskuet" at du skrev:
nemlig - det var nemlig løsningen

troede at dit "nemlig" var et - yes, det var det - svar og ikke en hentydning til bruger Nemlig - beklager :)
Avatar billede mjl Nybegynder
28. februar 2009 - 13:44 #7
No Probs ! :o)

Venter lige og ser, om "nemlig" vil ha points. Men du skal selvfølgelig også have mange tak for hjælpen - den er meget værdsat !!

hilsen Conrad
Avatar billede nemlig Professor
28. februar 2009 - 14:07 #8
Hej Conrad. Du får hermed et svar. :)
Avatar billede nemlig Professor
28. februar 2009 - 14:11 #9
Jeg kan jo se, at der har været lidt trafik i denne tråd. Men jeg har ikke modtaget email, når der er blevet kommenteret/svaret.
Dog fik jeg på haverslevs kommentarer i går aftes.
Oplever I det samme?
Avatar billede mjl Nybegynder
28. februar 2009 - 16:52 #10
Ja, det er som om, at dette nye Eksperten, ikke er helt optimalt. Jeg var ikke utilfreds med det gamle ! :o)

Conrad
Avatar billede haverslev Novice
28. februar 2009 - 17:30 #11
I skal lige være opmærksom på, at der kun sendes en email efter man har deltaget i spørgsmålet.
Det vil sige at "nemlig" kun modtager en mail - min d. 27. februar 2009 kl. 22:44:11
Han modtager så ikke flere, FØR han har deltaget i tråden igen
altså alle indlægene fra d. 27. februar 2009 kl. 22:44:11
og frem til hans eget indlæg d. 28. februar 2009 kl. 14:07:54
kommer ikke.

Men det kan der ændres på :-)
Gå i jeres "Redigere Profil" - gå i bunden af siden og fjern fluebenet i Smart e-mail
Nu vil i få en mail for hver indlæg.

nemlig > er det er billede af dig selv?
mener i såfald, at jeg kender dig et eller andet sted fra!
Avatar billede nemlig Professor
28. februar 2009 - 17:33 #12
Haverslev:
Tak for tippet - det vil jeg straks rette, så jeg får alle emails.
Ja - det er et billed af mig selv.
Hvad med dit - er det et billed af dig selv? :-)
Jeg bor i Esbjerg, arbejder i en bank og min fritid går bl.a. med FDF. Blev du klogere?
Avatar billede haverslev Novice
28. februar 2009 - 17:40 #13
Næ engentlig ikke, men er da selv kommet en del i Esbjerg
Er ansat nu ansat ved Energinet.dk, men har tidligere være i DONG
De har jo et behandlingsanlæg i/ved Nybro/Varde og har derfor været en del på i Esbjerg i den forbindelse :)