Avatar billede morrisnic Nybegynder
27. februar 2009 - 00:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

logger af lige efter login

Jeg har på 2 XP Pc'er nu oplevet, at lige efter man har indtastet
sit login og trykket enter, så logger den af igen, og man er lige
vidt...!! Jeg har prøvet alt, fejlsikret tilstand, logget på som
adm., kørt rep. af XP, skannet med MalwareBytes, sat HDD på
anden PC,...er det virus???
Avatar billede rdc Nybegynder
27. februar 2009 - 01:48 #1
har du prøvet formatering? hvis det er en virus, fjernes den ikke nødvendigvis med at skannet den med MalwareBytes, sætte HDD på en anden PC, eller køre fejlsikret tilstand.. det kan sagtens være en der har beskadiget nogle filer i windows, og ja selvom du kører rep af windows, så kan den sagtens blive inficeret igen så snart du tænder den og modsat så kan den stadig forblive beskadiget.... prøv evt. at nulstille password til din xp, og se hvordan den reagerer så... dette kan meget let gøres med "Offline NT Password & Registry Editor" dette er selvfølgelig kun noget du skal benytte på din egen computer og ikke til andre ting....
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2009 - 11:57 #2
fik du styr på det ?
Avatar billede morrisnic Nybegynder
28. februar 2009 - 14:49 #3
Nej, desværre,....jeg reinstallalede PC'en inden
jeg fik svaret fra rdc,...tak for det, så næste gang
jeg løbet ind i problemet, vil jeg prøve det med
bootdisken...!!