Avatar billede kirkeby Nybegynder
26. februar 2009 - 19:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Torrents side fejl ( tbdev-01-01-08.rar )

Hej, har lige hentet et færdigt torrent script, men når jeg har lagt det på min server og installeret SQL´en, kommer den med følgende fejl når man prøver at oprette en torrent

"What the hell did you upload? This is not a bencoded file!"

Hvordan får jeg scriptet til at virke ?

hvis nogle har scriptet eller henter det og gerne vil se hvad jeg har udfyldt i min config fil, så bare sig til :-)

Mvh Kirkeby
Avatar billede kirkeby Nybegynder
27. februar 2009 - 21:46 #2
Hej Jakobdo

Jeg har prøvet at gå ind på siden, men linksne virker ikke..

fandt (vistnok) samme link herinde :

http://bvlist.com/template-shares/286-ts-se-v4-3-nulled.html

den indeholder 2 upload filer, jeg har ikke nogle filer med samme navn, jeg ved ikke om de fungere til det jeg har hentet..  der er rigtigt meget forskel på størrelserne af filerne.. :-(    jeg er altså ikke så god til det php halløj :-)

Mvh Kirkeby
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. marts 2009 - 10:22 #3
Jeg kender desværre ikke mere til torrent-scriptet, så kan ikke hjælpe mere. Har det torrent-script ikke et forum til netop sådanne spørgsmål ?
Avatar billede kirkeby Nybegynder
22. oktober 2009 - 23:29 #4
lukket