Avatar billede Morten_p Nybegynder
26. februar 2009 - 13:35 Der er 1 kommentar

outlook hieraki 2007

Jeg har en chef der ønsker at ændre på den måde hans forskellige postmapper er organiseret på. Den starter altid med hans private indbakke, men den er ikke så vigtig som andre og vil derfor godt have de mere interessante op øverst. Er der en måde hvorpå man kan flytte rundt på dem?
Det skal siges at jeg har foreslået foretrukne mapper men det er ikke godt nok.
Avatar billede Morten_p Nybegynder
26. februar 2009 - 14:19 #1
Glemte lige at nævne at det samme gælder for kalenderen, der ønsker han også en anden i stedet for den personlige.