Avatar billede tobiasbay Nybegynder
24. februar 2009 - 14:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Header til spil side

Hej!

Jeg har i et stykke tid arbejdet på en spil side. Jeg er næsten færdig, men jeg mangler lige en flot header/logo. Jeg har allerede lavet headeren og har fyldt den ud med et "hurtigt logo".

I finder siden her: www.bubbleshooter.biz.

Er der nogle der kan lave en flot header? Den skal selvfølgelig være i tråd med resten af siden. Den skal indholde teksten Bubbleshooter.biz og må gerne indeholde elementer fra spillet Bubble Shooter som i også finder på forsiden af siden.

I henter bare header fra siden og redigere deri.

Jeg håber I kan hjælpe, jeg er flad for idéer ;)

mvh
Tobias Bay
Avatar billede tobiasbay Nybegynder
24. februar 2009 - 14:32 #1
Forresten, så er jeg villig til at betale for headeren hvis der er nogle der har talentet - det ved jeg jo I har ;)
Avatar billede letitbeknown_dk Nybegynder
24. februar 2009 - 17:25 #2
Hey Tobias!

Jeg vil gerne stå til assitance - jeg kan sagtens hurtigt lave et flot banner/logo til dit flash spil. Jeg er selv grafiker under uddannelse, så du skal få det billigt. Kontakt mig gerne på mail@letitbeknown.dk

Glæder mig til, at høre fra dig !

Mvh.
Kristian Bendsen
Letitbeknown.dk
Avatar billede tobiasbay Nybegynder
24. februar 2009 - 18:09 #3
Hej Kristian!

Jeg har sendt dig en mail.

mvh
Tobias Bay
Avatar billede letitbeknown_dk Nybegynder
24. februar 2009 - 22:24 #4
Hey Tobias!

Her er dit endelige produkt:

http://letitbeknown.dk/freelance/bubble_shooter_header_preview.png

Jeg takker for samarbejdet !
Avatar billede hoeks Nybegynder
25. februar 2009 - 08:34 #5
Et bud:

http://hoeks.dk/eksperten/bubbleshooter.gif

Farverne passer overhovedet ikke, og jeg kan se du allerede har fået et nyt.... Men brug det hvis du har lyst - jeg sad alligevel bare og stenede foran Photoshop :)