Avatar billede gigas Nybegynder
03. juli 2001 - 23:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Diablo 2

Hej, jeg her lige installeret Diablo 2, mit ene HDD crashede igår og der var win2k pro på, jeg har så installeret det på det andet HDD... og det virker, jeg har et Nvidia TnT2 32mb 3d accelerator kort.... jeg har lige installeret de nyeste Deternator 3 drivere til det, men når jeg spiller diablo hakker det, ja jeg har prøvet forskallige rum, men det er det samme, måske skal jeg bruge et program til at teste og optimere mit 3d kort bedre?? ved ikke nogle gode råd?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
03. juli 2001 - 23:23 #1
bare et gæt, men måske kan du ikke køre dirct 3d.. er jo et rt forældet kort... prøv direct draw...

/MN
Avatar billede vandhunden Nybegynder
03. juli 2001 - 23:29 #2
Orv, vildt jeg vidste ikke d2 var 3d...
Avatar billede mal Nybegynder
03. juli 2001 - 23:30 #3
Det der med at det er et forældet kort ved jeg ikke rigtig om den holder, jeg bruger også Windows 2k Pro og har en Athlon 600, Geforce DDR 256 mb ram og min hakker af h. til hvis jeg ikke kører direct draw ... det er ikke lidt den hakker det er lysshow ... et billede af gangen ... men med konstant lyd.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
03. juli 2001 - 23:34 #4
vandhund>> det er ihvertfald pænere i direct 32
mal>> ja.. ved det noget lort med D2...

mal & gigas>> prøv at opdatere D2 til nyeste version...

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
03. juli 2001 - 23:36 #5
32= 3d

/MN
Avatar billede gigas Nybegynder
03. juli 2001 - 23:38 #6
jeg har opdateret... ellers kan jeg ikke køre på battle.net
Avatar billede master_nemo Nybegynder
03. juli 2001 - 23:43 #7
har du prøvet nogle andre spil?.. hvis de også hakker er det nok en bios opgradering der skal til...

/MN
Avatar billede gigas Nybegynder
04. juli 2001 - 01:40 #8
det er det ikke fordi jeg har spilet det før... men nu virker det, takket være master_nemo
Avatar billede mal Nybegynder
06. juli 2001 - 14:30 #9
Jeg bruger 12.42 ... den er fra sidste måned .. det må være nyt nok