Avatar billede Jytte-Hilden Nybegynder
23. februar 2009 - 12:31 Der er 6 kommentarer

Netværk driller af H. til!

Hej.
Jeg har netop købt mig en Media Center Extender fra Linksys, men jeg kan simpelthen ikke få den til at se mit netværk. Den kan godt finde andre netværk i området, bare ikke mit!

Jeg har opdateret firmwaren og kontrolleret at min router er sat sat op til en kryptering extenderen også skal kunen bruge (sikkerhedstype er WPA2-personal) og Krypteringen AES).

Min router er af mærket Sweex.

Håber nogen kan hjælpe! :-)

Mvh
Morten aka Jytte
Avatar billede bangshof Nybegynder
23. februar 2009 - 12:38 #1
Sender din router et ssid ud, ellers kan extenderen ikke se den.
Avatar billede Jytte-Hilden Nybegynder
23. februar 2009 - 12:44 #2
Der er et "V" udfor "enable SSID Brodcast", så det burde være iorden.
Har lige prøvet at forbindel den via et kabel, og der er hul igennem, men skal have det trådløst da jeg ikke har mulighed for permanemt kabling pt.
Avatar billede bangshof Nybegynder
23. februar 2009 - 12:49 #3
Prøv en anden slags kryptering, jeg har før prøvet at en bærbar ikke kunne læse den du bruger selv om den skulle kunne.
Avatar billede Jytte-Hilden Nybegynder
23. februar 2009 - 12:55 #4
Har prøvet alle forskellige som extenderen skulle kunne bruge, men desværre uden resultat.
Avatar billede bangshof Nybegynder
23. februar 2009 - 12:58 #5
Ja så har jeg ikke flere ideer lige nu, desværre.
Avatar billede Jytte-Hilden Nybegynder
23. februar 2009 - 13:01 #6
ok.