Avatar billede Thorne Nybegynder
21. februar 2009 - 20:16 Der er 1 kommentar

Vælge konto til ny mail

Hej!

Jeg har fire konti i min Microsoft Outlook 2007, som jeg sender mails fra. Tit og ofte ender det med, at jeg får dem sendt fra den konto, der står til at være standard, og det er ikke altid lige praktisk.

Kan det ikke lade sig gøre, at man bliver spurgt om, hvilken konto der skal sendes fra, inden man sender sin mail? Nu skal jeg ind og vælge det, og det glemmer jeg som sagt.

Kunne man evt. undlade at have en standard-konto?

Håber på jeres hjælp

Vh Jesper Thorne
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. februar 2009 - 02:34 #1
Der vil altid være mindst en af dine konti, der står som standard.
Der er kun den tunge vej.
Som en hjælp til at huske, at skifte konto, så kunne du lave en speciel signatur til hver af dine konti. Så vil du blive mindet om deet, inden du sender.

/ptj_11