Avatar billede kiran Nybegynder
21. februar 2009 - 17:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Konvertere Microsoft Publisher til Photoshop.

Jeg har modtaget og downloaded en mail med et dokument oprettet i Publisher. Dette indeholder et billede jeg gerne vil billedbehandle i Photoshop. Er dette muligt?
Avatar billede keysersoze Guru
21. februar 2009 - 17:38 #1
klik på billedet, tryk CTRL+C - så kan du lægge det ind i Photoshop med CTRL+V
Avatar billede kiran Nybegynder
21. februar 2009 - 22:19 #2
Jeg kan ikke få det til at fungere. Vil du uddybe det lidt mere
Avatar billede keysersoze Guru
21. februar 2009 - 23:22 #3
efter at du har taget en kopi (CTRL+C) skal du sætte billedet ind i PhotoShop, du kan formentlig trykke CTRL+N for at lave et nyt tomt billede og herefter indsætte (CTRL+V) billedet.
Avatar billede kiran Nybegynder
22. februar 2009 - 21:56 #4
Jeg begik den fejl at åbne mit publisherdokument ved at kopiere fra mit skrivebord uden at åbne det først. Da jeg åbnede filen og markerede indholdet, kunne det indsættes i PS uden problemer. tak for hjælpen. Send et svar så får du dine point
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2009 - 22:20 #5
svar :)