Avatar billede kasseper Nybegynder
21. februar 2009 - 09:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Image viewer på nettet

Hej

Jeg er ved at gå bananas. Jeg står og skal forklare hvilken Image viewer på nettet jeg mener er god til et specielt formål. Men kan ikke finde en side der har den, på trods af at jeg har stødt på den et utal af gange, så tjen 50 point og læg et link til hvor den er.
Beskrivelsen er som følger:

Man klikker på en thumbnail, og sidden bliver "dimmed"/nedtonet og der åbner en "frame" i midten af siden hvor man kan når man fører musen over højre side, klikke "next", og venstre side "prev". Når man lukker siden, bliver siden "optonet" igen.
Det kunne godt ligne flash, men jeg er ikke sikker.
Skynd jer at finde en sådan til mig...inden jeg går op i limningen...

Pft.
Avatar billede nidyahou Praktikant
21. februar 2009 - 09:57 #1
det du taler om et JQuerys lightbox plugin. Det findes i et utal af forskellige varianter (slimbox, lightbox 0.5, lightbox 2.0) osv. men hvis du søger efter lightbox finder du det.

Du kan også bare hente plugin'et her:

http://leandrovieira.com/projects/jquery/lightbox/
Avatar billede kasseper Nybegynder
21. februar 2009 - 10:08 #2
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Mange tak, jeg var ved at blive crazy. Tak
Avatar billede nidyahou Praktikant
21. februar 2009 - 18:47 #3
no probs - tak for point