Avatar billede mortenhartmann Nybegynder
19. februar 2009 - 13:23 Der er 10 kommentarer

AVG har overtaget min computer

Hej

Jeg tror AVG har overtaget min computer. Hvis jeg prøver at starte mit spil op (world of Worcraft) minimere den bare spillet igen.

Jeg har prøvet at slette AVG men det vil den ik den kommer med følgende:
Local machine: installation failed
    Installation:
        Error: Action failed for file avgemc.exe: creating backup....
            Error 0x80070002 %DESTINATION% = "C:\Program Files\AVG\AVG8\avgemc.exe.install_backup_1", %SOURCE% = "C:\Program Files\AVG\AVG8\avgemc.exe"

Jeg har så prøvet at instalere avast men der er der også ligesom et avg ikon på selve avast ikonen i nedderste højre hjørne(ved ikke helt om det var til at forstå)

Jeg har prøvet at repair wow, også der er der et lille avg ikon på world of worcraft - repair ikonet.

Dette har aldrig været et problem før og havde heller ingen problemer med at spille igår.

Avg vil samtidig ikke updatere sig, bliver bare ved med at sige at jeg skal genstarte computeren hvilket jeg har gjort 8-10 gange nu, uden det har virket.

Er der nogle der har en idé til hvordan jeg får slettet AVG fra min com?

Ps. som det sidste har jeg været inde og prøve om jeg kunne slette AVG mappen fra mit c-drev. Det vil den heller ikke lave mig gøre.

HJÆÆÆÆÆLP

Morten
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 13:27 #1
geninstaller AVG Oog prøv igen
Avatar billede mortenhartmann Nybegynder
19. februar 2009 - 13:30 #2
Sorry det glemte jeg at skrive, det har jeg også prøvet
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 13:35 #3
http://www.pchell.com/virus/uninstallavg.shtml

måske erdernoget her du kan bruge
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 13:53 #4
Prøv at køre en MALWAREBYTES http://www.helgec.dk/virus_etc.html
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
19. februar 2009 - 13:57 #5
Jeg oplevede noget lignende med en vens computer efter han havde været udsat for spyware-angreb. Jeg kunne ikke engang afinstallere AVG, som blot ville genstartes. Endte med et re-etablere hele maskinen fra bunden af.
Avatar billede mortenhartmann Nybegynder
19. februar 2009 - 14:07 #6
NEEEEEEEJ ikke det, tager så lang tid.

Kan man ikke slette det i fejlsikret tilstand eller sådan noget
Avatar billede mortenhartmann Nybegynder
19. februar 2009 - 14:35 #7
er lige ved at køre MALWAREBYTES, vil virkelig køre alt for ikke at geninstalere min com
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 14:39 #8
prøv at downloade autoruns fra sysinternals.com så du kan se hvad der starter op og hvad der ellers er af "Krims krams" som genere dig. Godt værktøj, men fjern KUN hvad du er 100% sikker på ikke skal være der
19. februar 2009 - 22:23 #9
... vi afventer loggen fra nævnte MALWAREBYTES ...
Avatar billede mortenhartmann Nybegynder
20. februar 2009 - 10:41 #10
Sorry, skulle på arbejde i går aften. Loggen sagde at der ikke var noget galt med computeren. Har også kørt en del andre virus programmer nu og de har heller ikke fundet noget. Så nu er jeg gået igang med at slette alt og så må jeg jo klare mig med denne bærbar indtil den er oppe igen.
Gider simpelthen ikke brugge mere tid på det :(

Men tak for hjælpen alle og dem der vil have nogle points kan lige skrive et svar her så deler jeg ud lidt senere.

Morten