Avatar billede mybo1818 Nybegynder
18. februar 2009 - 20:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Importer/eksporter

Hej

Først er jeg ny bruger her på siden, og skal lige finde mig til rette. Måske spørgsmålet er stillet før, men har ikke kunnet finde det, ellers beklager jeg.

Jeg har valgt at skifte e-mail program fra Outlook til Outlook Express. Men alt det jeg har til at ligge i outlook vil jeg gerne ha' med over i outlook express. Så er det jeg ved at man kan importere/eksportere fra et mail program til et andet, men husker ikke hvordan. Er der nogen som kan guide mig igennem er det meget velkomment.

Venlig hilsen Mybo1818
Avatar billede vejmand Juniormester
18. februar 2009 - 20:18 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. februar 2009 - 20:30 #2
Velkommen til :)

Jeg vil anbefale dig at bruge en kategori under http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/E-mail til sådanne spørgsmål :)
Avatar billede mybo1818 Nybegynder
18. februar 2009 - 20:31 #3
Har lige gjort det og det lykkedes. Tusind tak for hjælpen. Jeg skal nok blive glad for denne side.

Hej mybo1818
Avatar billede vejmand Juniormester
18. februar 2009 - 20:44 #4
Velbekomme, så mangler du lige at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst. :-)

PS: Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)