Avatar billede monap Nybegynder
18. februar 2009 - 07:38 Der er 1 kommentar

fiber og trådløs forbindelse

hejsa,

vi har en Belkin Wireless G Router og har lige fået fiber internet, men men men, det kører bestemt ikke optimalt. Vi har en 1mbits up/down.

Spørgsmål:

1. Hvilken trådløse router er den bedste til prisen og større afstande.... (indtil ex. 100 m)?

2. Er der forskel på ydeevnen og kvalitet på trådløse netkort. Vi har et Atheros (ved ikke mere) i vores Fujitsu Siemens Amilo 2528 bærbare og kan der evt. anbefales et trådløst netkort som vi bør have for at få det bedste ud af trådløst internet?

*****************************************************************

Vi er lige flyttet og i den gamle bolig hvor vi havde kabel, var der ingen problemer med teknikken..... men nu er det skidt...

Håber på lidt assistance her, for tingene dutter ikke og det er skidt :-)

ciao monap
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 15:19 #1
Prøv lige med et netkabel som er direkte tilsluttet uden om det trådløse og se om der er forskel, før du køber nyt.