Avatar billede wannabe-geek Nybegynder
16. februar 2009 - 21:19 Der er 1 kommentar

Airport Express... arghhhhhhhhhhhh!

Jeg har en airport express, som bliver ved med at falde af nettet.

Jeg kobler den på min router og kommer fint på nettet. Når jeg går ind i Airport Utility og prøver at sætte et sikkert netværk op, får jeg - når jeg trykker OPDATER efter at have ændret oplysningerne - at vide, at "Denne enhed og dens netværkstjenester er midlertidigt utilgængelige." Hvis jeg fortsætter bliver oplysningerne godt nok opdateret på enheden og jeg kan se ændringerne, når netværkslisten opdateres. MEN... jeg kan ikke komme på nettet.

Hvis jeg nulstiller Airport Expressen igen, kan jeg komme på det ubeskyttede netværk uden problemer. Lige så snart jeg går ind i Airport Utility for at sikre netværket går det galt...

Det gik galt efter at vi havde været trådløst på nettet med en Wii.

HJÆLP!!! Hvis I har et forslag til hvad der går galt, hører jeg det meget gerne.
Avatar billede Michael102 Nybegynder
12. marts 2009 - 15:18 #1
Prøv at åben airportværktøjer og der hvor man kan opdatere firmware kan du vælge 7.3.2 og så kører du med den gamle firmware. Jeg tror der er tale om en dårlig opdatering fra Apple jeg har brugt 2 dage på at finde et eller andet der kunne hjælpe mig da jeg havde samme problem. Men nu virker det igen..... håber jeg se evt.

discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1934647&start=0

Hilsen Michael