Avatar billede redbulldk Juniormester
16. februar 2009 - 13:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Import af PDF informationer i Access 2007

Hejsa

Jeg vil gerne trække forskellige informationer ud af en PDF fil, som er følgende:

- Fil navn
- Antal sider
- Sidestørrelse
- Kodet PDF-fil
- Titel
- Forfatter
- Emne

Disse informationer vil jeg gerne importer i en Access 2007 database inkl. Hyperlink til PDF filen. Hvordan gør jeg det?

Forudsætninger:
Windows XP pro - alternativ Windows server 2003 eller Vista
PDF filerne forefindes i d:\pdf
Avatar billede terry Ekspert
16. februar 2009 - 14:26 #1
AS far as I know ther is nothing built into Access which can do this for you. You will need to find a 3rd part product which cna do it for you such as

http://www.pdf-tools.com/asp/products.asp?name=EXPA&gclid=CMnNpNCR4ZgCFZSD3godiVFWcA
Avatar billede terry Ekspert
16. februar 2009 - 14:33 #2
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2009 - 22:41 #3
Ang. fil informationer så kan du få nogle af dem her:

http://www.utteraccess.com/forums/printthread.php?Cat=&Board=84&main=1304431&type=thread

og der er et link videre til at finde Owner af filen...