Avatar billede xina Nybegynder
15. februar 2009 - 15:44 Der er 2 kommentarer

Let smart laptop

Jeg har p.t. en relativ ny Toshiba-Siemens 17´ laptop.

Da jeg bruger den meget "i sofaen" og undervejs er den mig for klodset og især for tung, ligesom den mangler kamera.Og så holder batteriet ike længe - skulle gerne op på min. 2,5 time.

Jeg vil godt investere i en ny, som SKAL være let og gerne "flad" og mindre klodset. Størrelsen kan godt være lidt mindre, men ikke under 14´.

Jeg bruger den til korrespondance og emails, så kapacitet i alm. størrelse er nok ok. Må jeg få et link hhv. godt råd om hvilket fabrikat jeg skal købe. Forlods tak fra "pensionisten".
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2009 - 01:47 #1
Hej Sofa Surfer

Sådan en lille dims kan du finde her http://www.pcworld.dk/art/10637?a=category&i=201
Avatar billede xina Nybegynder
16. februar 2009 - 10:14 #2
Tak for tippet, men de der mini-nogen er FOR MINI.

Det skal være noget mere laptop i den med en størrelse på omkring 15 tommer.

Den skal være let, smart og handy, men søgning har ikke givet resultat. Jeg er ikke så klog på området, så jeg har brug for et tip på hvad jeg skal købe hhv. hvad markedet byder.