Avatar billede Kasper4450 Mester
15. februar 2009 - 10:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flashplayer til 64 bit

Hej alle

Er der nogle som ved hvornår der kommer flashplayer til Microsoft internet explorer 8 64bit

PS. kører med Microsoft Vista Home Premium
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. februar 2009 - 11:39 #1
Nu er IE8 jo altså stadig ikke ude som Final Release - dvs. at det er meget begrænset hvilke tilføjelsesprogrammer der støtter Internet Explorer 8 RC1 - dvs. Java, Flashplayer mm. Derudover er det på ingen måde sikkert at din netbank vil virke i IE8 RC1 endnu

Men det varer nok ikke mange måneder inden IE8 er tilgængelig i sin fulde udgave
Avatar billede Kasper4450 Mester
15. februar 2009 - 18:20 #2
Ja det tænkte jeg nok, nogle som ved hvornår den endelige version af IE 8 Dansk kommer

PS. er en af de heldig hvor netbanken virker
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. februar 2009 - 18:49 #3
Som jeg kommenterede i en anden af dine tråde også, så er den endelige dato ikke fastlagt endnu - men regn med primo 2. kvartal i år :)
Avatar billede Kasper4450 Mester
21. februar 2009 - 20:56 #4
Jeg lukker den her desvære håbede jeg en dato tak for indlæg