Avatar billede saxcon Nybegynder
14. februar 2009 - 15:02 Der er 3 kommentarer

Installere 2 gange outlook

Hej derude,

Jeg vil gerne løse mails fra 2 Exchange servere. Outlook understøtter kun 1 Exchange server - men er det muligt at installere 2 gange Outlook 2007?

Jeg kan jo godt installere Outlook 2007 og Outlook 2003, men hvad med 2 ens?

/Jakob
Avatar billede jpworld_dk Nybegynder
14. februar 2009 - 15:54 #1
Download Mozilla Thunderbird
Avatar billede saxcon Nybegynder
15. februar 2009 - 13:57 #2
Fint nok - men nu var det altså Outlook jeg gerne ville bruge. Så giver det jo ikke megen hjælp at henvise til et andet produkt vel?

Hvis jeg nu havde spurgt om man kunne gøre et eller andet i Word - bliver jeg så henvist til Google Apps?

/Jakob
Avatar billede jpworld_dk Nybegynder
21. februar 2009 - 17:55 #3
Kun hvis Word kunne give dig virus osv