Avatar billede rotco Juniormester
13. februar 2009 - 15:43 Der er 1 løsning

Mangler Partner-Program + Hjælp Til CPM

Hejsa,

Jeg kører normalt med google ads på mine hjemmesider, og de virker normalt vis efter hensigten - men nu. . . Står jeg sgu på bar bund for min nyeste hjemmeside viser ikke reklamer selv efter 72 timer.

Google ads er normalt min TOTAL favorit - men desværre!

Jeg skal bruge et engelsk partner-program, og disse hjemmesider er allerede udelukket:

www.partner.ads.dk - Dansk
www.tradedoubler.dk/com - dansk/engelsk etc.
Google Adsense - virker ikke i det her tilfælde
Adfair - mange problemer samt dansk
CJ - Commission Junction - ikke noget som kan bruges

Det jeg leder efter er forholdsvis at blive betalt per klik!

Derudover har jeg et spørgsmål som jeg overhovedet ikke fatter noget af! CPM - Cost Per 1000 Hvor M er romersk for 1000!

De priser jeg normalt ser for CPM er noget der ligner MAX 45 kroner! Men jeg stødte lige på amino.dk hvor de tager hele 300 kroner på 1000 visninger og dermed 3000 kroner for 10.000 visninger.. UDEN MOMS!!!

Nogen der kan forklarer mig de priser?
Avatar billede rotco Juniormester
18. april 2009 - 17:21 #1
Okay m8s