Avatar billede Svanga Novice
13. februar 2009 - 03:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mit spil lukker ned

Jeg spiller World of Warcraft og har gjort det i et par år. Jeg fik forleden virus på min pc og måtte reinstallere wista. Da jeg gjorde det fik jeg automatisk Norton Antivirus igen i 60 dage. Dette blot fordi jeg måske kan have en mistanke om at det er Norton der laver balladen.
Når jeg starter spillet op som er et internetbaseret spil, så plejer spillet at starte op og jeg kan logge ind. Nu sker der det, at jeg trykker på ikonet - spillet starter op, men lægger sig ned på proceslinien. Dette gentager sig gang på gang indtil jeg er heldig det bliver oppe.
Hvis jeg så går ud og kigger på en internetside har jeg igen besvær med at komme tilbage til spillet.
Håber nogen kan hjælpe mig, da det er noget irriterende.
13. februar 2009 - 06:43 #1
"...reinstallere wista..." - generelt: Har du fuld WindowsUpdate ?
Avatar billede Svanga Novice
13. februar 2009 - 15:29 #2
Jeg har netop reinstalleret wista og har fuld update. Det underlige er, at jeg kan godt være logget ind i spillet og det lægger sig bare på proceslinien. Jeg kan så være i spillet i ca. 2 sek. så lukker det ned. Dog ikke helt ned jeg er stadig inde i spillet. Meget underligt.
Avatar billede thomas14 Nybegynder
05. marts 2009 - 21:29 #3
det er muligt at virusen stadig er der. ved mig er det såen at når jeg geninstalerer wista så kommer der en mappe med det jeg havde før jeg geninstalerede
Avatar billede Svanga Novice
12. maj 2010 - 12:36 #4
ja