Avatar billede louisek Mester
12. februar 2009 - 17:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genvejstaster fra textfelt

Er der nogen der ved om der er en snedig måde at bruge genvejstaster når man har markeret teksten i et tekstfelt, uden at resultatet bare bliver at man skriver i feltet?

Vh Louise
Avatar billede spe Nybegynder
14. februar 2009 - 02:57 #1
Tastatur genvej med Ctrl./Kommando kan du bruge selvom du står i et tekst felt, så mener du tastaturgenveje til værktøjerne?

Du kan selv lave om på tastaturgenveje ved at gå til Edit->Keyboard Shortcut/Rediger->Tastaturgenvej. Vælg de funktioner du gerne vil lave om på og tast en ny tasturgenvej.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 11:04 #2
Du kan trykke på esc, så kommer du ud af tekstindskrivningen. Teksboksen er stadig markeret, så du kan formatere teksten med fed, farve størrelse o.s.v. og du kan komme til dine andre kommandoer
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 11:05 #3
hov - så ikke det var et gammelt spørgsmål, så du har sikkert allerede fundet en løsning. Eller??