Avatar billede sacketts Nybegynder
12. februar 2009 - 17:01 Der er 3 kommentarer

Auto mounte iso fil ved klik med mus

Jeg overvejer at købe en asus eee box til min datters værelse
hun skal kun bruge den til internet og pixeline spil, og det vil den være perfekt til.

Men for at undgå et extern cd/dvd drev ville det jo være smart at mounte de forskellige spil som iso filer (eller andet image fil) men findes der nogle programmer der er i stand til at mounte som comand linje.

Altså så man starter spil A fra skrivebordet, så mounter den billede A automatisk, og evt unmounter det ved spil afslutning.

Det skal naturligvis være til windows XP.
Håber at forklaringen giver mening
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2009 - 17:33 #1
Daemoon tools
Avatar billede sacketts Nybegynder
12. februar 2009 - 19:27 #2
kan ikke rigtigt finde noget i manualen
kan du give lidt mere hjælp
Avatar billede sacketts Nybegynder
12. februar 2009 - 21:04 #3
sorry har fundet det nu, tak for hjælpen
det er den jeg bruger normalt, men jeg var ikke klar over at den kunne det
den klare det perfekt