Avatar billede celal Nybegynder
12. februar 2009 - 09:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brug af scrol i formular fjerne en post

Jeg har en formular med formular hoved, detaljesektion og formular hoved. I detaljesektionen hentes posterne fra en forespørgsel. Når der er mange poster og jeg scroller ned musen, så går det fint nok, men når der er få poster (højre side scrollen ikke vises når antal poster kan være på formularen) og jeg efterfølgende scroller ned med musen, så bliver den øverste post fjernet (Men selvfølgelig ikke fra tabelen), når jeg går ud af formen og ind igen så vises den øverste post igen. Det er som om at den lige scroller den øverste post væk, og kan ikke scrolle posten tilbage igen. Nogen som har været ude for dette? Er det noget jeg skal sætte i formular egenskaben?

Jeg bruger i øvrigt Access 2003.
Avatar billede mugs Novice
12. februar 2009 - 09:59 #1
Kan du gå tilbage til første post med navigationsknapperne?
Avatar billede celal Nybegynder
12. februar 2009 - 12:50 #2
Navigations knappen er ikke synlig på formen, men når jeg går ind og gøre den synlig, så kommer posten frem når jeg klikker på navigations knappen som går tilbage til den første. Eller når jeg højre klikker på formen og vælger "Fjern filter/sortering" så får jeg også posten frem igen.
Avatar billede celal Nybegynder
08. april 2010 - 13:46 #3
Lukker