Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2009 - 17:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke installere AVG

hejsa.

jeg har lige slettet Norton på min computer, og vil godt installere AVG. men den skriver File is currupt før den overhovedet går i gang med at installere..

hvad skyldtes det? og hvilket gratis antivirus program kan jeg så bruge?

.bjoler
Avatar billede vejmand Juniormester
11. februar 2009 - 18:03 #1
Prøv evt. at downloade AVG igen: http://www.pcworld.dk/download/12/1580
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
11. februar 2009 - 18:16 #2
Da jeg læste overskriften tænkte jeg "godt for ham" ;) Bruger selv Avira som findes på http://free-av.com

Bare min mening fordi der kommer masser af indlæg nu med andre folks præferencer :)
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2009 - 18:22 #3
vejmand -> takker, det virkede :) smid et svar :)

sn0w -> Bruger AVG på min anden computer, og er helt godt tilfreds med det :)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. februar 2009 - 19:56 #4
Velbekomme, svar kommer her.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2009 - 21:10 #5
Avira kan vist ikke scanne emails...?
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
12. februar 2009 - 00:09 #6
john_stigers: Jamen så må jeg jo have en trilliard vira <8-B
Den scanner email, har gode resultater (GIDER IKKE HØRE OM JERES VIRII STATISTIKKER FORDI DE ER ALLE BIASED!!!!), men vigtigst af alt så kræver den næsten ingen systemresourcer. Har brugt Avira siden jeg havde en 800 MHz AMD Athlon med Windows XP. Norton ville dræbe den maskine, men Avira virker bare. Stadig.