Avatar billede celal Nybegynder
11. februar 2009 - 15:31 Der er 4 kommentarer

Instilling af Sikkerheds niveau i Access 2007

Jeg har et program som skal køre på runtime 2007, men har problemer med at starte programmet fordi sikkerheds nivauet er som default sat til at være høj. Er der nogen som har koden til en reg fil som sætter sikkerheds nivauet ned på det laveste?
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2009 - 22:29 #1
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
12. februar 2009 - 14:10 #2
Er du sikker på at det ikke er nok at lave en trusted location til programfilen?
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2009 - 22:18 #3
Det kan du også, det vil så kun virke på den ene database, du kan selvfølgelig også lave et trusted drev eller en bestemt mappe, men jo det vil sikkert være nok!~)
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
13. februar 2009 - 06:52 #4
I alle de databaser jeg efterhånde har konverteret til 2007 har jeg altid kunnet nøjes med at lave en trusted location - man skal dog være obs på at man får subdirs med. Ellers kan det give lidt fnidder hvis applikationen skriver i andre directories.