Avatar billede tma Juniormester
10. februar 2009 - 15:35 Der er 1 løsning

Userproperties fastholdes ikke ved afsendelse af mail - Andre alternativer?

Hej
Som en del af et større projekt har jeg brug for at kunne identificere en mail når den modtages. Gerne med et nr. Jeg har forsøgt at give mailen en userproperty og det virker fint, bortset fra, at den ikke er der længere når mailen bliver modtaget. Jeg har også forsøgt at give mailen en værdi i category, men den fastholdes heller ikke. Da jeg skal fastlægge denne værdi inden afsendelse af mailen, kan jeg ikke blot gemme EntryID.

Vi er på Exchange 2007 og brugere er på Outlook 2003 DK

Nogen der har et forslag til hvordan jeg kan "gemme" en værdi i mailen?

/Torben
Avatar billede tma Juniormester
17. september 2010 - 08:40 #1
Lukket