Avatar billede Brianhenneberg Nybegynder
09. februar 2009 - 17:05 Der er 4 kommentarer

Pc kan kun finde den ene ramblok og kun trådløst netværk af og til

Min HP Pavilion dv9000 har nogle problemer. Nogle gange kan den kun finde den ene af de 2 1gb ram blokke jeg har sat i. I ydeevne inde i joblisten kan jeg se at der står 1021 mb under fysisk hukommelse, selvom der er 2056 i. Andre gange finder den dem fint.

Den har også problemer med at finde trådløse netværk nogle gange. Den lille blå lampe der sidder på fronten lyser orange hele tiden, selvom den lille slider er i højre side og den altså burde lyse blåt. Andre gange finder den fint trådløse netværk. Det hænger ikke nødvendigvis sammen. Lige nu virker den ene ram blok ikke, mens det trådløse netværk virker fint. Andre gange er det omvendt.

Jeg har tidligere oplevet problemer med at finde trådløse netværk, og pludselig gik bundkortet sig en tur og jeg fik det udskiftet. Kunne det tyde på at det er ved at gå igen? (det er ca 1 år gammelt) eller er der andet der kan være problemet?

Mvh Brin Henneberg

Jeg kører Vista premium sp1
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2009 - 19:45 #1
Avatar billede Brianhenneberg Nybegynder
26. februar 2009 - 18:15 #2
Så røg bundkortet!!!
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2010 - 13:16 #3
husk at lægge et svar selv og luk den
Avatar billede Brianhenneberg Nybegynder
20. november 2010 - 11:34 #4
Ingen brugbare svar. Lukker tråden her