Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2009 - 10:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke få installeret internetexplorer 7

Har nu efterhånde forsøgt mindst 5 - 6 gange, at installerer Internetexplorer 7, både via opdate, men også ved at downloade også installerer, men ligemeget hvad, så mislykkes installationen.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. februar 2009 - 10:30 #1
fleste gange er det denne vejledning som løser problemet med installation af ie7 bare følg vejledningen, du mangler sikkert en tilladelse.

Stien til at ændre tilladelser for installering af ie7 er som følger.
Begynd med START, vælg KØR og indtast: regedit i den lille rude, klik på krydset ud for mappen
HKEY_CLASSES_ROOT find derefter Interface og klik på krydset ud for mappen, derefter skal denne
Findes,{34A715A0-6587-11D0-924A-0020AFC7AC4D Højre klik på mappen og vælg tilladelser nu
Skal du sætte flueben i nederste rudes felter, for fuld kontrol og for at læse, og du skal stå som administrator for oven, klik på tilføj, eller alle, og tilføj.
Du skal nu genstarte komputeren og lade Windows update installere ie7.
Løsning af Silbidor
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2009 - 11:48 #2
Tak for det :-), det lykkedes, havde godt nok problemer ved genstart efter installation, men tog en tur forbi fejlsikker tilstand og efterfølgende tilbage, så var det åbenbart ok.