Avatar billede sajgo Nybegynder
06. februar 2009 - 03:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk oprettelse af gæstebog

Hey jeg arbejder på et chat rum og mangler en kode som arto,s der selv skaber en gæstebog ved oprettelse er der nogen der ved hvordan man gør og det skal være uden min computer skal stå tændt 24/7:)

MVH: Mathias
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
06. februar 2009 - 09:43 #1
Er det på din egen maskine du skal lave dette?
Og hvad angår gæstebogen, så skal du jo bare have en tabel til denne, hvor man refererer til bruger id. Så hver gang en opretter sig, har man bare en tom gæstebog
Avatar billede sajgo Nybegynder
06. februar 2009 - 11:46 #2
Jeg har tænkt på at bruge ucoz.com til min side der er lavet brugersystem så havde tænkt mig at sætte et script/link ind i profilen:? er ikke sikker på det er muligt uden min computer skal være tændt hele tiden
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
06. februar 2009 - 12:29 #3
Hvis du vil have skidtet på din egen maskine, skal den stå tændt 24/7 da man ellers ikke kan komme i kontakt med dette
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
06. februar 2009 - 12:29 #4
Hvis du vil have skidtet på din egen maskine, skal den stå tændt 24/7 da man ellers ikke kan komme i kontakt med dette
Avatar billede sajgo Nybegynder
22. juni 2009 - 19:04 #5
afsluttet