Avatar billede Lauraann Nybegynder
05. februar 2009 - 09:27 Der er 1 løsning

Skrive noter direkte i dokumenter

Hej

Jeg søger et program (gerne gratis) hvor man kan skrive noter direkte ind i dokumentet (word, pdf, emails osv.)
Jeg er på arbejdet begyndt at arkivere sager "virtuelt" og jeg savner at kunne sætte små gule lapper på det jeg normal ville udskrive eller lige tilføje en lille kommentar i hånden på det udskrevne...

Håber nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. februar 2009 - 10:43 #1
Jeg vil måske anbefale at du gor en lidt anden vej. Jeg vil anbefale at du kigger på Windows OneNote der er lavet til at holde styr på et note apparat og som kan håndterer microsoft formater på en smart måde.

I stedet fr at noterer i word domumentet håndterer du noter, word dokumenter og andet  onenote
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester