Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2009 - 23:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Feedback på design

Hey Eksperter

Kunne godt bruge lidt feedback på designet på mit kommende website:
http://www.aboutweb.dk/egamer/

Hva synes i? Vil lige tilføje at jeg har sagt til programmøren/designeren at teksten skal være en anelse lysere i "News" boxen.
Avatar billede rasmusdk Nybegynder
05. februar 2009 - 23:04 #1
User name  og password kunne også godt være en anelse lysere.

jeg syntes at det nederste af siden bliver lidt for "cleen" i forhold til det øverste af siden som er lidt rustik. hvis du forstår.

:-)
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2009 - 06:57 #2
Kan godt se hvad du mener :) Det går jeg lige videre med.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2010 - 23:39 #3
.