Avatar billede JO40455989 Nybegynder
03. februar 2009 - 11:36 Der er 2 kommentarer

opgradering af windows visra sp1.

jeg har windovs vista premium men den vil ikke instalere sp1 på min notebook den skriver hele tiden mislykket kan i hjælpe mig med det venligst.ole
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
03. februar 2009 - 12:27 #1
Avatar billede ravencmp Novice
04. februar 2009 - 00:04 #2
Jeg havde det selvsamme problem og det viste sig at man enten skulle helt afinstallere sit antivirus og firewall program eller helt slå det fra før den ville installere sp1.

Jge bruger selv McAfee VirusScan Plus og slog det helt fra således at det kun ville beskytte igen hvis jeg manuelt gik ind og slog det til igen, og dernæst kunne jeg installere den.