Avatar billede ck23 Nybegynder
02. februar 2009 - 00:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan merger 2 layer sammen i photoshop cs3

Hej

Jeg er ved at lave en opgave, hvor jeg skal merge 2 layers sammen i cs3 et blank layer og et med et billede, hvordan gør jeg det trin for trin?
Avatar billede olebole Juniormester
02. februar 2009 - 01:20 #1
<ole>

Klik på det ene lag i Layers paletten. Ctrl-klik på det andet lag samme sted.

Herfra er der to muligheder:
1) Tast Ctrl+E
2) Klik på de tre vandrette streger med en pil ved siden af - øverst til højre i layers paletten. Vælg 'Merge Layers' fra menuen

- begge dele samler de to lag

/mvh
</bole<
Avatar billede olebole Juniormester
02. februar 2009 - 01:21 #2
=)