Avatar billede teamet Nybegynder
01. februar 2009 - 19:49 Der er 1 kommentar

DLNA error 2104 med TVersity og PS3

Hejsa

Jeg gennem streame media fra min computer til min PS3 vha DLNA, og jeg har valgt at gøre det med TVersity.

Det har før virket fint, og jeg har derigennem flyttet ca 80gb media fra computeren over på PS3'en (det er en 40gb jeg har sat en 160gb hdd i). Jeg tør ikke helt sige i hvad forbindelse, fejlen er opstået, men den melder ret til DLNA error 2104 og generelt er medieserveren ustabil (jeg kan f.eks. maks flytte ca 300mb - ellers melder den fejl i løbet af overførslen, og streamning af film er umuligt pga små pauser hele tiden).

Jeg anvender den trådløse zyxel-router fra fullrate og har ikke andre problemer med netværket. Problemet opstår både i windows vista og windows 7 beta.

Jeg synes, at jeg har søgt nettet tyndt, men kan ikke finde noget svar :/

Er der nogen der har erfaring med DLNA error 2104 og evt kan hjælpe? Jeg vil virkelig gerne have det til at virke.. min ps3 er ukampdygtiggjort :((
Avatar billede teamet Nybegynder
04. februar 2009 - 14:10 #1
Ingen der har et løsningsforslag?