Avatar billede berbatov Nybegynder
31. januar 2009 - 15:57 Der er 2 kommentarer

Problem med hjemmesider via Google

Hej

Jeg har fået en ganske irreterende problem på min bærbare computer. Hver gang jeg søger efter en side på Google og klikker mig derind får jeg en "Malware-advarsel", hvor der står "Advarsel - hvis du besøger dette websted kan det beskadige din computer". Det gør den ved alle sider.

Jeg går ud fra problemet opstår, da min computer er præcist 1 mined gammel i dag.

Men kan man slå det fra så jeg igen kan komme på sider via Google?
Avatar billede vejmand Juniormester
31. januar 2009 - 16:08 #1
Nope, der er intet galt med din computer: http://www.eksperten.dk/spm/861944
Avatar billede vejmand Juniormester
31. januar 2009 - 16:26 #2
Nu virker det igen hos mig.....