Avatar billede xenoxsis Nybegynder
27. januar 2009 - 10:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

InsertFile problem

Hej alle,

Jeg har nogle word dokumenter, som jeg redigerer vha. access og bogmærker. Jeg skal når alt er indsat i bogmærkerne, flette dokumenterne sammen. Dette gør jeg ved følgende kode:

objWord.Selection.EndKey wdStory
objWord.Selection.InsertBreak wdPageBreak
objWord.Selection.InsertFile (CurrentProject.Path & "\" CurDoc)

Og der virker helt fint, bortset fra 1 ting. I nogle af dokumenterne laver den formateringen om, fra bold til plain osv. eller laver flere mellemrum mellem afsnittende.

Er der nogle der ved hvorfor den gør dette? Og om jeg kan afhjælpe det?
Avatar billede xenoxsis Nybegynder
29. januar 2009 - 13:27 #1
Nogle forslag?
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
01. februar 2009 - 18:07 #2
kan det være noget med at den tager formatering med over fra det sidste afsnit?

hjælper det at indsætte

Selection.ClearFormatting

før næste dokument indsættes

I øvrigt smart ting med at kombinere dokumenter på denne måde.
Avatar billede xenoxsis Nybegynder
26. maj 2010 - 15:41 #3
Jeg har rent glemt den her tråd og det beklager jeg. Jeg fandt svaret, når du indsætter på den her måde bruger den formateringen i det første dokument, altså det du indsætter ind i. Og det skabte nogle problemer.

Lukker...