Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2009 - 13:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvad er dette?

Jeg er ved at ryde op på min computer og fandt en mappe med denne titel: ".housecall6.6". Jeg har set, at en titel som denne er omtalt her i Experten", men ved at læse det skrevne, bliver jeg ikke klogere - så altså: hvad er det og hvor kommer det fra?
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2009 - 16:43 #3
Hej
også et forsigtigt spørgsmål herfra. Mener du jeg har spurgt om det samme tidligere? for i så fald har jeg glemt alt om det og kan ikke fionde spørgsmålet, men jeg vil gerne sige undskyld, hvis det er tilfældet. Kan du evt. fortælle i hvilket spørgsmål svaret ligger. Jeg har søgt, men kan ikke finde det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2009 - 19:57 #4
Svaret ligger i de links der er lagt.... Har du overhovedet kigget dem?

Svaret er at du på et tidspunkt har lavet en onlinescanning med Housecall: http://housecall.trendmicro.com derfor har du den mappe.
Den kan slettes hvis den generer.....
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2009 - 19:59 #5
Og den anden kommentar:

Du har spørgsmål der er op til 4½ år gamle, og vi sætter stor pris på at folk følger med i egne spørgsmål...
23. januar 2009 - 21:12 #6
Pointen er at det er go' latin at pænt vende tilbage til dine oprettede spørgsmål. Ellers vil det jo føles som spild af krudt for de indlæg der er kommet fra diverse ?

Se mere på nævnte http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2009 - 11:21 #7
Tak til både John og Karise. Jeg beklager, at jeg ikke har været omhyggelig med afslutningen af et spørgsmål. Er nu gået i gang med at ryde op i de gamle spørgsmål og acceptere disse.
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2013 - 17:39 #8
tak til alle