Avatar billede mkim Nybegynder
17. januar 2009 - 23:06 Der er 2 kommentarer

hvordan tilslutter til database med MS Access ?og modsat

Hej

  Jeg havde opret min database ( data.mdb )med formula af profil,  brugernavn. Bagefter impotere den til  websted af frontpage 03, og laver en form for( bruger.asp ; profil.htm).

Hvad skal jeg forsætte at gøre dem færdigt for at få resultater, som jeg ønsker at vise dem på side profil beskrivelse, og ¨login igen.Og hvordan kontrolér igen min data.mdb efter publish?

Jeg håber, der skal have en god hjalp. Tusinds tak

mkim
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
20. januar 2009 - 22:23 #1
Jeg forstår ikke så meget af dit spørgsmål. Kan du venligst forklare dig mere i detaljer.

Der er ikke noget nem måde at få en Accessdatabase til at fungere på nettet med brugerflade og det hele. Se mit tidligere svar på et lignende spørgsmål her:
http://www.eksperten.dk/spm/586039

Er det noget i den stil du har gang i?
Avatar billede mkim Nybegynder
22. januar 2009 - 15:50 #2
Hej Jes

  Det mener jeg, at når information fra formular på en webside ( Profil.asp)sendes til database, hvor har navn din pro.mdb.( Microsoft Acess) og gemmes.
Hvordan læser jeg de information eller slet, opdater efter udgivelse websted.
(Jeg bruger frontpage 2003 til udgivelse). Skal jeg indsætte nogle koder i formular eller ????!!! dette gør mig meget spænd.