Avatar billede Silas1234 Juniormester
17. januar 2009 - 15:19 Der er 1 løsning

Kompozer og flash slideshow

HEj
Jeg har lavet min hjemmeside med kompozer, og vil gerne have lagt et flash slideshow ind på alle sidderne.
Men er på bar bund hvordan jeg skal gøre det, og hvor jeg kan hente gratis flash slideshows, som fungere med kompozer.
Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede Silas1234 Juniormester
18. januar 2009 - 12:05 #1
Fedt, det virker nu, tak for hjælpen, Har lavet et slide show i Flash Slideshow Maker Professional, også har jeg kopiret koden fra slideshowet, og over i kompozer, også lagt alle filerne fra slideshowet over i samme mappe som mine sider ligger i, også virket det. :)