Avatar billede hoeks Nybegynder
10. januar 2009 - 14:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Nyt site. Kritik tak

Jeg er igang med lave denne hjemmeside http://www.zibo.dk/2009 . Siden er ikke færdig endnu, men skelettet er ved at være der, og jeg har også tilføjet lidt indhold. Hvad mener I umiddelbart om siden? Både mht. design, opsætning og overskuelighed.
HP'en har endnu ikke en forside, så I starter bare på madras siden. Dette fixer jeg senere.
Avatar billede trekkies Juniormester
10. januar 2009 - 14:30 #1
Designet flytter sig lidt, alt efter hvilken side man er inde på.

Du har en del fejl i din html kode:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.zibo.dk%2F2009%2F

Og en del fejl i din css kode:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A%2F%2Fwww.zibo.dk%2F2009%2F
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
11. januar 2009 - 00:38 #2
Det ser ok ud.

Jeg synes dog at Zibo-logoet er for kantede. Det er specielt på de runde kanter på bogstaverne.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. januar 2009 - 00:48 #3
Jamen, jeg vil da også sige et par ord. Når jeg kommer ind på dit link, så står der:

"Madrasser
Vælg den ønskede madras nedenfor for at få yderligere information om produktet."

og så kan man vælge "NeoTurn 5300", "OPTIMAL 5 ZONE", "OPTIMAL M3". Det siger mig intet. Vil du virkelig have, at dine besøgende skal klikke sig igennem samtlige madrasser, huske/nedskrive relevante ting, og efterfølgende være i stand til at vælge?

Du lider muligvis af "ekspert-syge" ;)  Dvs. at *du* ved alt om disse madrasser, og det for dig er supernemt at skelne dem fra hinanden, med hvad egenskaber de nu har.

Men den, der besøger din hjemmeside ved i værste fald intet om madrasser, og hvad skal denne person stille op med sådan en side. "Give op" er et godt bud.

Hvis du skal sælge madrasser med succes, skal du finde ud af hvad dine typiske kunder *forventer* at finde, og hvilket resultat de skal ende med efter at set din side. Det kræver at du bevæger dig ud over "ekspert-sygen", og kigger på hvordan brugerne anvender eller skal anvende siden.
Avatar billede hoeks Nybegynder
11. januar 2009 - 12:35 #4
Erik: Tak for kritikken. Som sagt, er forsiden endnu ikke lavet, så man starter ikke på madras siden. De brugere det bliver sendt til siden er som oftest folk der forinden ved noget om produkter, idet det er indkøbere fra sygehuse mm. Men du har alligevel helt sikkert ret - der børe være mere info omkring produkterne!
Men forresten, så jeg sælger allerede madrasser med stor succes ;P

trekkies: Er klar over at de ikke overholder standarderne - dette fixer jeg altid til sidst. Men tak alligevel.

emfr: Du har ret - Det skal jeg lige have kigget på. Tak.

Tak for super kritik folkens - smid et svar. Andre der har kommentarer til mit site?
Avatar billede kurdo Novice
12. januar 2009 - 02:00 #5
synd du fjerne joomla teksten i bunden..

har du selv designet? rigtig flot design, meget professionelle farver. ;)
Avatar billede kurdo Novice
12. januar 2009 - 02:03 #6
ps. jeg ved siden stadig er under opbygning og der er ikke meget tekst. men jeg synes det er mega fedt det du har skrevet inde under spørgsmål og svar:

Q: Hvordan rengøres Jeres madresser?
A: Det gør du med en spand og sæbe

haha.. ;) sådan. længere er den ikke. hehe..
Avatar billede hoeks Nybegynder
13. januar 2009 - 11:19 #7
Tak for respons. Smid svar, så giver jeg points.
Avatar billede trekkies Juniormester
13. januar 2009 - 17:05 #8
Jeg behøver ikke nogle point :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. januar 2009 - 18:42 #9
Nej tak.
Avatar billede hoeks Nybegynder
13. januar 2009 - 23:31 #10
Nå ok, så nupper jeg dem bare selv :)

Forresten Erik, jeg er i fuld gang med at opdatere siden, således at den ikke kommer til at lide af "ekspert syge" ;P
Avatar billede hoeks Nybegynder
13. januar 2009 - 23:31 #11
lukker