Avatar billede hirtshals Nybegynder
16. december 1999 - 10:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ADMIN - Laaaaaang tid om at loade

Hjælp hvad sker der med Eksperten

Jeg får stort set denne fejl på alle sider, både derhjemme og på arbejdet

Er jeg den eneste  ??

error 'ASP 0113'
Script timed out

/index.asp

The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeOut or by changing the value in the IIS administration tools

Avatar billede hirtshals Nybegynder
16. december 1999 - 10:57 #1
Det er typisk, ovenstående har stået på i ca 24 timer, og minuttet nefter jeg har postet mit indlæg, kører alt Normalt igen, Har du Haft Serverproblemer ??
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
16. december 1999 - 11:59 #2
Jeg har også oplevet problemer med eksperten - og i lang tid efterhånden. Nogle dage går alt fint, medens der er andre dage hvor alt er lort.
Avatar billede double-g Juniormester
16. december 1999 - 21:58 #3
Yep, sommetider kan man sagtens både nå at sætte kaffen over OG at drikke den mens eksperten loader
Avatar billede hirtshals Nybegynder
21. december 1999 - 09:41 #4
Closing Time